Bedrijvencentrum

Een gepaste locatie vinden als starter blijkt vaak een probleem. Daarom wil het bedrijvencentrum 't Walletje aan de hand van gunstige tarieven voor starters de mogelijkheid geven om in een bedrijfsvriendelijke omgeving een goede start te maken. Door het handige dienstenpakket dat daarbij wordt aangeboden kunnen starters zich onmiddellijk ontpoppen als op en top professioneel. door een mix van verschillende bedrijven: starters, doorgroeiers en iets meer gevestigde waarden zal er ook een kruisbestuiving ontstaan tussen de verschillende bedrijven.

Wat bieden wij aan?

Het bedrijvencentrum bestaat uit 5 identieke verdiepingen van elk 299 m² met lift.
Elk verdiep is voorzien van een sanitaire blok, perfect ingericht, toegankelijk voor rolstoel patiënten, alarminstallatie,brand- en rookmelders, automatische zonnewering en luchtverversing in alle kantoren.
 
VERGADERZALEN
Op het gelijkvloers van het bedrijvencentrum is de mogelijkheid voorzien om vergaderzalen te huren met een capaciteit van 2 tot maximaal 50 personen. Deze vergaderzalen zijn uitgerust met de nieuwste technologieën (smartbord, conference-call, projector). 
 
VERHUUR KANTOREN
De tweede tot en met de 4de verdieping van het bedrijvencentrum zijn bestemd voor verhuur van kantoren. De inrichting kan in samenspraak met de huurder bepaald worden. Er worden instapklare kantoren in een aangename, dynamische en bedrijfsvriendelijke omgeving aangeboden. Hierbij kan men ook terugvallen op een dienstenpakket. 

  

KANTOREN INCLUSIEF DIENSTENPAKKET TE HUUR

De huurkantoren in het bedrijvencentrum ’t Walletje op de 3de en 4de verdieping hebben elk een oppervlakte van 299m². Deze oppervlakte kan ook ingedeeld worden in kleinere kantoren. De kleinste verdeling is 4 x kantoor van 25m², 2 x kantoor van 20m² en 3 x kantoor van 30m². De huurprijzen zijn inclusief dienstverlening en bedragen:
- niet starters: 27,2 euro/m²/maand
- starters: 22,4 euro/m²/maand gedurende eerste 3 jaar
DIENSTENPAKKET
De huurkantoren beschikken over een standaard dienstenpakket dat volgende omvat:
  •  Permanent onthaal van bezoekers en leveranciers tijdens kantooruren: 
     van maandag tot en met vrijdag van 8u30 tot 17u
  • Telefoonpermanentie tijdens de kantooruren: 
    de aansluiting kan (bijv. bij afwezigheid) o.a. overgeschakeld worden naar het 
    centraal toestel in het secretariaat.
  • Postbedeling
  • Postbus per onderneming
  • Inkomend faxverkeer
  • Normaal waterverbruik
  • Telefonie en ICT-infrastructuur
  • Terbeschikkingstelling van secretariaatsapparatuur
  • Schoonmaken van de ter beschikking gestelde lokalen 
  • secretariaatswerk (4uur/maand)
  • gebruik vergaderzalen (8uur/maand)
 
Volgende aanvullende faciliteiten worden verleend aan kostprijs:
  • Broodjes bij vergaderingen
  • Fotokopieën, printen (kostprijs van papier)
  • Uitgaand faxverkeer
  • Telefoneren vanuit het secretariaat
  • Postverzending (brieven, pakjes, aangetekende zendingen)
  • Inbinden, lamineren
  • Supplementair secretariaatswerk (4uur/maand gratis inbegrepen in huurprijs)
  • Supplementair gebruik vergaderzalen (8uur/maand gratis inbegrepen in huurprijs)

FLEXPLEKKEN TE HUUR

De FLEXplekken in het bedrijvencentrum ’t Walletje bevinden zich op de 2de verdieping.
Prijzen hiervoor bedragen
  • 2.700 euro per jaar
  • 240 euro per maand
  • 90 euro per week
  • 20 euro per dag
  • 10-dagen abonnement (1 jaar geldig): 180 euro

ONDERGRONDSE PARKEERGARAGE TE HUUR

Er zijn eveneens parkeerplaatsen te huur in het bedrijvencentrum ’t Walletje.
Prijzen hiervoor bedragen 90 euro per maand.

BERGING TE HUUR

Op verdieping -1 zijn er 8 bergingen te huur.
Prijzen hiervoor bedragen
  • Berging 1 (23m²) : 115 euro/maand
  • Berging 2 (50m²) : 250 euro/maand
  • Berging 3 (28m²): 140 euro/maand
  • Berging 4 (28m²): 140 euro/maand
  • Berging 5 (26m²): 130 euro/maand
  • Berging 6 (33 m²): 165 euro/maand
  • Berging 7 (39m²): 195 euro/maand
  • Berging 8 (28m²): 140 euro/maand
 
Starters bekomen een huurvoordeel van 4 euro/m² (ipv 5 euro/m²) op bovenvermelde prijzen.


 

 

 


In 1980 werd de eerste fase van bedrijventerrein 't Walletje ontwikkeld met een oppervlakte van circa 28 hectaren, maar al vlug bleek dat dit veel te weinig was. Vandaar een tweede fase in 1995 met een uitbreiding van een kleine 10 hectaren. De vraag naar uitbreiding was nog steeds groot en daarom volgde er in 2010 nog een  uitbreiding derde fase van iets meer dan 5 hectaren.
 
Op de derde fase is er ook een bedrijfsverzamelgebouw die huisvesting biedt aan 12 bedrijven die hun activiteiten richten op Knokke-Heist.
Daarnaast bevindt zich ook het bedrijvencentrum. Dit kantorencomplex bestaat uit 5 verdiepingen. Het kantoor huisvest op de eerste verdieping de administratie van AGSO, de twee volgende vloeren worden als een bedrijvencentrum ingericht en de bovenste twee worden verkocht.
De vergaderzalen op het gelijkvloers worden ook extern en na de kantooruren verhuurd.