Watermeterstand doorgeven

Eenmaal per jaar komen onze opnemers de meterstand noteren.Indien u niet aanwezig bent, wordt er een meterstandkaartje in uw bus gestoken.
 

Het doorgeven van uw meterstand kan op verschillende manieren:

Geef online uw meterstand in:
klik hier om U aan te melden

Of U kan ook

  • het kaartje met de meterstand terug sturen naar 't Walletje 104/101, 8300 Knokke-Heist
  • via telefoon uw meterstand doorgeven: 0032 800 160 20 (gratis nummer)
  • via e-mail uw meterstand doorgeven: waterbedrijf@agsoknokke-heist.be  Watermeter

Waar vind ik mijn watermeter?

De watermeter kan zich op verschillende plaatsen in het huis bevinden. De meest voorkomende zijn: de gang, kelder of garage. In een flatgebouw hangen de watermeters in een centrale meterruimte.

Onze opnemers en werklieden moeten altijd de watermeters kunnen bereiken om deze na te zien, te vervangen en het verbruik te noteren. 

Hoe een watermeter aflezen?

Het telwerk van de watermeter bestaat uit vier zwart/witte cijfers (kubieken) en rode cijfers na de komma.
Het eerste cijfer na de komma is hectoliter (100l), het tweede cijfer is decaliter (10l), het derde is liter en het laatste cijfer is deciliter (0,1l).
 
Controleer of uw meternummer hetzelfde is als op het kaartje en u noteert alleen de witte of zwarte cijfers van uw watermeter.