Watermeterstand doorgeven
Eenmaal per
jaar komen onze opnemers de meterstand noteren.Indien u niet aanwezig bent, wordt er een meterstandkaartje in uw bus
gestoken.
Het
doorgeven van uw meterstand kan op verschillende manieren:
- het kaartje met de meterstand terug sturen naar 't Walletje 104/101, 8300 Knokke-Heist
- via telefoon uw meterstand doorgeven: 0032 800 160 20 (gratis nummer)
- via e-mail uw meterstand doorgeven: waterbedrijf@agsoknokke-heist.be

Waar vind ik mijn watermeter?
De
watermeter kan zich op verschillende plaatsen in het huis bevinden. De meest voorkomende zijn: de gang, kelder of
garage. In een flatgebouw hangen de
watermeters in een centrale meterruimte.
Onze
opnemers en werklieden moeten altijd de watermeters kunnen bereiken om deze na
te zien, te vervangen en het verbruik te noteren.
Hoe een watermeter aflezen?
Het telwerk
van de watermeter bestaat uit vier zwart/witte cijfers (kubieken) en rode
cijfers na de komma.
Het eerste
cijfer na de komma is hectoliter (100l), het tweede cijfer is decaliter (10l),
het derde is liter en het laatste cijfer is deciliter (0,1l).
Controleer
of uw meternummer hetzelfde is als op het kaartje en u noteert alleen de witte
of zwarte cijfers van uw watermeter.